Síla slov

10.03.2014 20:00

Slovo, to je něco obyčejného, všedního, a přesto neuvěřitelně mocného a je jedno, zda jde o slovo řečené nebo napsané, ta síla je fascinující. Proč tedy tento medvědí potenciál nevyužít pro změnu návyků, pro změnu myšlení a života celkově?

 

Toto mě napadlo před rokem a půl, a tak jsem začal sepisovat výroky, citáty, hlášky, věty či fráze a prostě vše, co mě něčím silně zaujalo, na samostatné kartičky. Hrál jsem si s barvami, se stylem písma i jazykem (čeština, angličtina, latina). Od té doby mi nad postelí vždy visí více či méně kartiček, které mi připomínají, že se chci změnit a radí mi, jak na to.

 

Motivační kartičky vám tedy doporučuji, jelikož mě změnily a stále mění život ke spokojenějšímu, protože jejich slova se stala součástí mého myšlení a jednání – mého já. Je jen na vás, jak budou vypadat, kde budou viset či ležet a co na nich bude napsáno - jsou čistě ve vaší moci. Jako cesta dlouhá tisíc mil začíná prvním krokem, tak i změna života začíná prvním krůčkem, kterým může být právě takto drobnost jménem motivační kartičky.

 

PΩTRIK

 

PS. Máte nějaké oblíbené motto?

 

Moje motivační kartičky

Komentáře

:)

Kedlliss 02.07.2014
Tvá forma psaní motta je velmi pěkná a kreativní :)

:)

lvíče 14.03.2014
Motivační kartičky jsou zajímavý nápad. Já jsem na tom mnohem hůř - ukládám si takové ty obrázky původem z tumblru a když mám blbou náladu, projíždím si je. Co se týče motta, napadá mě jenom jedno anglické - be yourself and you can be anything. To si poslední
dobu opakuji asi nejčastěji.
FANY1: Určitě. Smích je to nejlepší, co můžeme pro svou krásu udělat!

motto

Fany 1. 11.03.2014
Kdysi mé motto bylo - " snažit se je zbytečné, odměnu stejně nedostaneme. "
Ale teď se kvůli tvým článkům něco změnilo, a tak mám lepší, starší a pravdivější motto -
"nejztracenější den našeho života je ten, kdy jsme se nezasmáli" :)
A musíme všichni uznat, že je to pravda :) najít na každé věci maličkost, a alespoň se
pousmát.. nekazit ostatním šťastlivcům dobrou náladu svou staženou, smutnou tváří.
A přece smích prodlužuje život.. :) :3
A navíc - proč zemřít s vráskami na čele od starostí, když je můžeme mít kolem očí a úst
od radosti.. :)
F.T.

Re: motto

PΩTRIK 12.03.2014
Naprosto souhlasím =) Hlavně tvá poslední věta se mi hodně zalíbila, je úžasná.

Přidat nový příspěvek