Papír a tužka: Buď připraven

21.05.2014 07:30

Také se ti stává, že máš geniální myšlenku, ale po chvíli je navždy pryč?

... Mě se toto stávalo téměř každý den.

Kolikrát už mě cestou ze školy napadl skvělý námět na povídku. Nesčetněkrát mi hlavou proběhl skvělý článek pro blog. Hodněkrát jsem si chtěl napsat či opsat nějakou důležitou informaci...

... Jenže jsem u sebe neměl nic na psaní, tudíž se myšleka stihla rozplynout a mě po ní zůstal jen smutný obličej.


Nyní však s sebou vždy (nebo spíše velmi často) propisku a něco na psaní - ať už celý sešit s tvrdými deskami, nebo jen kus papíru.

Je to neuvěřitelně obrovský pomocník (společně s nástěnkou a deníkem) a mě už se nestává, že bych zapomněl něco, co považuji za důležité.

Pokud i ty nechceš přicházet o své nápady, nos s sebou papír a tužku, ono to nijak těžké závaží není.

PΩTRIK

 

PS. Vlastně i tento článek jsem psal za chůze do svého sešitu. Jinak bych ho asi zapomněl.