Co je tvým motorem?

21.04.2014 21:00

Co mě baví? Čím vlastně chci vydělávat? Pro co žiji?

Tyto a mnohé další otázky si nejen já pokládám dnes a denně. Znám hodně lidí, kteří z fleku vypálí své záliby, které jsou jejich "motorem", které jim dávají energii žít s úsměvem. Oni se každým dnem přibližují svým snům a dělají to, co je baví ze všeho nejvíce. Obdivuji je. Kolikrát si říkám, že snad museli sepsat smlouvu s ďáblem.


 

Jenže co ti, kteří žijí den za dnem jen pro to, aby večer zalehli do postele? Je to neskutečně vyčerpávající, žít život, který nás nebaví, který je beze smyslu, bez "motoru".

Člověk není stvořen k polehávání na gauči u televize, člověk tu je, aby tvořil, aby žil. Každý z nás je byl vybrán, aby dokázal neskutečné věci. Každý z nás má několik "oborů" v kterých je schopen excelovat, jde o to je jen najít.

Pokud tedy nevíte, co je vaším "motorem", tak byste měli začít zkoušet nové věci. Měli byste přijímat změny a ne se jim vyhýbat. Jedině tak v sobě objevíte svůj potenciál a možnosti.


 

Ještě před rokem bych neřekl, že mohu kreslit kresby, které se líbí, psát povídky či dokonce vést blog. Nikdy by mě nenapadlo, že já, věčný lenoch, začnu po odpolednech běhat, že si tak oblíbím fotografování, nebo že mě tak chytne amatérské divadlo.

Jde o to zkoušet nové věci a nezůstat jen "ležet u televize".

Až vám tedy příště cestu zkříží něco nového, zkuste to! Obětujte tu trochu času, můžete tím totiž objevit v sobě něco, co budete zbožňovat po zbytek života.

PΩTRIK