Nástroj s velkým "N"

29.01.2014 18:55

Co je pro mě tím nástrojem, který každý z nás zná a většina z nás, alespoň v dětství, používala či stále ještě používá? Tím pomocníkem není nic jiného, než prachobyčejná nástěnka. Možná se ptáte, proč je pro mě nástěnka tak důležitá. Nástěnka totiž je, stejně jako naše oko, oknem do naší duše, do našeho nitra. Taková nástěnka totiž světu ukazuje, o co se zajímáme, co nás baví či po čem toužíme.

Co na nástěnku lidé dávají? Někdo má na ní připíchlé fotky svých blízkých, aby je měl na očích, jiný obrázky míst, která by rád navštívil. Další si tam vystavuje své nejpovedenější kresby, což jsem dělal i já, než jsem je nahradil různými citáty a životními moudry, a někteří zde vystavují různé své diplomy, vysvědčení nebo jiné věci na památku. Výčet možností, které nástěnka skrývá, je nekonečný.

Proč však o nástěnce mluvím? Ona totiž taková nástěnka je jedna z nejlepších motivačních pomůcek. Sám vím, o čem mluvím, jelikož to jsem s kreslením začínal, právě moje nástěnka mě motivovala kreslit znovu a lépe. Nyní, když na ní mám ta různá moudra, o která se s vámi brzy podělím, je pro mě daleko jednodušší měnit svůj život v takový, o jakém sním a který si přeji.

Hodláte-li tedy též změnit svůj život, chcete-li něčeho dosáhnout či se někam podívat, něco zvládnout, nástěnka je pro Vás jako dělaná. Stačí jen obětovat několik minut pro vyhledávání a vytisknutí obrázků, které Vám budou stále připomínat, za čím si jdete a po čem toužíte. Další výhodou nástěnky je, že je naprosto ve vaší moci, jak si ji zařídíte a co na ni dáte, záleží to jen a jen na Vás a Vaší fantazii. Zkuste si ji zařídit, já bych se té své už nevzdal.

PΩTRIK

Moje nástěnka