Nový začátek

03.06.2014 16:00
A dost! Takhle to nejde...
 
Na blogu kážu vodu a sám piju víno.
 
O čem mluvím? Píši zde přece různé rady a tipy, jak žít lépe, jak měnit nápady v akci. Věřím sice, že čtenářům tyto články něco daly, že vás k něčemu odhodlaly, i kdyby jen k zamyšlení...
 
Problém je však ve mně. Já se totiž svými články moc neřídím.
 
Bojím se překonat strach, mrhám časem u internetu, zdravý životní styl mi moc neříká a nějaké měnění plánů v akci jde mimo mě.
 
 
Takhle to přeci nejde! Dneškem tedy (opět) hodlám vše změnit. Avšak tentokrát hezky jedno po druhém.
 
Ode dneška zde tedy nečekejte mé nevyzkoušené rady, jak na lepší život. Dneškem počínaje zde můžete sledovat mou cestu za lepším životem a společně se mnou tak dát věci do pohybu. Už zde nehodlám psát slova, kterými se neřídím. Jediné neozkoušené zde budou tedy přeložené články Lea Babauty.
 
Je spousta věcí, které bych rád změnil, udělal či podle nich žil.
 
Rád bych spravil svou postavu, hodlám začít zdravě jíst, usínat brzy a brzy i vstávat. Hodlám omezit počítač, vydat knihu, nakreslit auto na formát A0. Hodlám překonat svůj strach a obavy. Hodlám více žít aktuálním okamžikem, naučit se obchodovat na burze, ovládnout angličtinu, vést úspěšný blog a naučit se řídit auto. Dále bych rád uměl těsnopis, najít si brigádu či být větší minimalista.
 
Je toho spousta a vše se najednou prostě stihnout nedá. Ani pět změn najednou. Ani dvě.
 
Pro začátek tedy začnu tím, co se mi už jednou osvědčilo. Začnu si pro sebe každý den dávat tři úkoly, které mi pomůžou osvojit si nové návyky.
 
PΩTRIK
 
Moudrý člověk je ten, který ví co má dělat a dělá to.