Je tvůj život nudný?

18.06.2014 08:19

Včera jsem měl dlouhé povídání s kamarádem. Povídali jsme si o našich životech, o našich úspěších a nezdarech. Povídali jsme si opravdu dlouho a hodně jsme si toho řekli.

Když jsem tak poslouchal, co vše zažil a přitom mi říkal, že si myslel, že má celkem nudný život, zarazil jsem se.

Začal totiž přemýšlet nad sebou, nad svým životem. Přemýšlel jsem a uvědomoval si, že to já mám celkem nudný, ničím nezpestřený život...

 

Stává se toto i tobě? Přemýšlíš občas nad tím, že tvůj život je celkem nuda, že jsi třeba nic nedokázal?

Pokud jo, přestaň s tím! Hned. Takové myšlenky tě jen nahlodají. Budou tě trápit a budeš se cítit bídně.

Musíš to zkusit obráceně. Zamysli se. Co jsi dokázal? Co jsi udělal? Kde jsi byl? S kým jsi byl? Za co seš rád? Odpověz si na otázky a hledej i sebemenší drobnost. Každý z nás má zajímavý život, jde jen o to, podívat se ze správného úhlu a trochu si věřit.

I já jsem se včera rozhodl "jít" a hledat. A že jsem toho nakonec našel docela dost. Nemám nudný život, to mi jen tak připadalo. A za co jsem rád?

  • Nový začátek (název období od chvíle, co jsem četl první články Lea Babauty, od té doby se snažím znovu a znovu měnit návyky, které mi nevyhovují a řekl bych, že se mi i daří)
  • Vedu blog (což by mě ještě nedávno ani nenapadlo, měl jsem "blogísky" za zbytečnost)
  • Píšu si deník (člověk nikdy neví, na co si bude chtít vzpomenout, a za druhé si tím dobře třídím myšlenky)
  • Kreslím (nikdy bych neřekl, že můžu mít kreativního ducha)
  • Píšu (dokonce mám nyní dopsanou povídku - 25 000 slov - a snažím se ji vydat)
  • Tancování (velice rád tančím a dva roky v tanečních jsem poznával spoustu lidí)
  • Jízda na kole (prostě není nad jízdu po okolí)
  • Začal jsem běhat (kdysi jsem býval neohrabaná kulička, kdo by to byl řekl, že budu rád běhat)
  • Byl jsem teď měsíc v Anglii (jeden obrovský zážitek, poznal jsem spoustu úžasných lidí, získal pracovní i osobní zkušenosti... A co hlavně, projel jsem se v Jaguáru E Type)
  • Hrával jsem Airsoft (úžasné časy, hrozně rád vzpomínám a ještě teď mám doma svého Colta 1911)
... a mohl bych vypisovat dál a dál. Je toho spousta. Vůbec jsem neměl a nemám nudný život. Stejně jako ty.
 
Mysleme pozitivně a zaměřme se spíše na to, co se nám daří, co máme rádi. Je sice dobré vědět o svých nezdarech a poučit se z nich pro příště, ale určitě bychom je neměli nechat ničit nám náladu a rozežírat naši duši.
 
PΩTRIK