Jdi štěstí naproti

18.05.2014 21:00

Za posledních pár dnů jsem se naučil (nebo si spíše připomněl) jednu důležitou věc - život se mění v okamžiku.

V jednu chvíli máš vše, o moment později nemusíš mít nic.

Můžeš se cítit sám, unavený či ztrápený životem, a přesto za pár minut můžeš prožít nejlepší den svého života.

Člověk, který běduje a leží poraženecky na gauči, těžko může najít štěstí a radost. Chce-li člověk, aby ho potkala neskutečná náhoda, musí jí vyjít naproti.

I taková obyčejná procházka může vše od základu změnit, jak jsem se sám přesvědčil:


Den probíhal tak trochu jako každý druhý. V podvečer jsem však cestou domů spatřil kolem projíždět starého mercedesa (C107). Neváhal jsem a vyrazil za ním s odhodláním ho najít... Štěstí stálo při mě a já si za pár minut povídal s majitelem a nakonec se v daném autě i svezl.

Díky mé aktivitě a troše odvahy jsem tedy nejen viděl a vyfotil, ale i se svezl v jednom z nejhezčích aut.


Nechci se naparovat a chlubit, to vážně ne.

Chci ti jen na příkladu z mého života ukázat, že takové náhody nejsou jen ve filmech.

Život není proti nám, on pro nás chce to nejlepší. On nám rád dopřeje štěstí a náhody, ale musíme mu vyjít naproti, musíme být aktivní a ukázat, že máme zájem o spokojenější život.

Pokud tedy chceš jít náhodám a štěstí naproti, nezapomeň se vybavit úsměvem a dávkou odvahy.

PΩTRIK