RR

23.02.2014 09:44

Milovníky aut zklamu, jelikož tento článek není o vozech Rolls Royce, ale o ranních rozcvičkách. A proč píši zrovna o nich? Ona totiž taková obyčejná ranní rozcvička výborně probudí rozespalé tělo do nového dne. Snídaně je důležitá, to každý víme, ale že i rozcvička je pro tělo potřeba, to už nám v reklamě na Bebe Dobré ráno neřeknou.

Někdo nápad s rozcvičkou zamítne slovy „Já ráno nemám čas,“ ale ten chudák neví, o co přichází. Rozcvička nemusí znamenat půl hodiny se mordovat, bohatě stačí pár základních cviků, které nemusí zabrat ani pět minut. Možná se vám to nezdá, ale ráno máte nejvíce energie, a když se přemůžete a protáhnete se rozcvičkou, tak tu energii neztratíte, naopak vám ta ‚ranní energie‘ zůstane po celý den.

Sám se o rozcvičku snažím denně. Vždy si pořádně protáhnu své zlenivělé kosti a na závěr si naložím pár kliků. Pak už záleží na čase. Buď si jen opláchnu obličej studenou vodou, to také vřele doporučuji, nebo si dopřeji krásnou ranní sprchu. Z domu pak vycházím naprosto spokojený, protože ačkoli je brzo ráno, já už udělal něco pro sebe a své zdraví. Mimochodem, zjistil jsem, že když ráno podstoupím tento rituál, tak nemám problém udržet si krásnou náladu po celý den a i večer mám energie na rozdávání.

Pokud se vám myšlenka ranních rozcviček zalíbila, můžete si to teď hned vyzkoušet v praxi. Ano, myslím tím to, že se teď klidně můžete zvednout a pořádně protáhnout (tím pořádně nemyslím dlouho, ale protahovat se tak, abyste doopravdy cítili, že to ‚táhne‘). Po rozcvičce si dopřejte šálek čisté vody a uvidíte, že až se opět vrátíte k práci, půjde vám to prakticky samo.

PΩTRIK

Komentáře

RR + RSS

Pandora (moje-jahaha.blog.cz) 09.03.2014
I já jsem si trochu zahrála se zkratkami :-). Ale nadpisem jsem se chtěla dostat přes ranní rozcvičky i k ranním studeným sprchám. Nejprve se to zdá jako smrtící kombinace, ale vyklube se z toho to nejlepší, co může ráno být.

...

Hoshi 23.02.2014
Když jsem uviděla nadpis tak jsem si říkala.. Rhodéský ridgeback? To asi ne :D Ehm... Ale je dobré, že děláš něco pro své zdraví a nejsi jako já - lenoch, který nedělá nic :) Ale musím říct, že rozcvičku si dávat po ránu nemusím a mám plno energie .. Asi mi stačí ten jeden určitý pocit :)

Přidat nový příspěvek