Tip pro vstávání bez polehávání

03.05.2014 11:30

Spánek je krásný, spánek je zdravý a ani mně se ráno z toho vyhřátého království ven nechce. Jenže člověk musí na nohy.

Základem pro dobrý start dne je pro mě rozcvička, opláchnutí a vydatná snídaně. Jenže nic z toho se mi nechce, pokud se nezvednu z postele hned, což je složité.

Vždy se převaluji z boku na bok, kroutím se a dělám cokoli, jen abych nemusel čelit novému dni.

A to je chyba!

Kolikrát pak ještě usnu a budím se o desíti. To se pak zvedám z postele s hlavou na puknutí, jsem nervózní a netuším, která bije.

Není tedy divu, že ten den jsem protivný a do ničeho se mi nechce, což si večer vyčítám...

Stává se vám toto také?

 

Pokud ano, mám pro vás takový mnou vyzkoušený tip, který za zkoušku stojí.

Večer, hezky když už ležíte a chystáte se na počítání oveček, si opakujte alespoň chvíli, jak zítřek začnete. Řekněte si, v kolik asi tak budete vstávat. Sdělte si, že se hned po probuzení zvednete a že uděláte to či ono. Poté už jen zhluboka dýchejte a myslete na nádechy a výdechy. Neřešte, co se ten den stalo, na to bude dost času zítra. Jen se uvolněte a...

... a ráno uvidíte, že už nebudete mít takové silné nutkání sebou jen tak vrtět, budete mít totiž nutkání udělat přesně to, co jste si večer "vsugerovali".

PΩTRIK