Jak nalézt to pravé zaměstnání?

31.01.2014 11:31

Ještě nedávno jsem netušil, čím bych tak mohl být, pak jsem však narazil na jedno cvičení, které mi pomohlo otevřít oči. Popravdě, není to nic revolučního a sám jsem si nejprve říkal, že je to hloupost, a tak jsem šel od toho. Odpoledne jsem se však při čekání na autobus nudil, vzpomněl jsem si na něj a řekl si, proč to nezkusit. A světe div se, zjistil jsem, že existuje alespoň sedm zaměstnání, která by mě mohla bavit a která by mi mohla jít. Jsem rád, že jsem na toto cvičení narazil už teď, v sedmnácti, jelikož si ušetřím léta pracování v zaměstnání, které by mi nevyhovovalo. A za druhé mám ještě čas na to, začít se zdokonalovat právě pro tu činnost, kterou bych rád dělal. Ale abych tu jen nepsal a nepsal, zde je to slíbené cvičení:

Vemte si papír, tužku a sepište si všechny věci, které rádi děláte. Nezáleží, zda je to prkotina či dle Vás hloupost, prostě to sepište. Přeci to píšete čistě jen a jen pro sebe, tak proč se omezovat, stejně to nikdo jiný neuvidí.

Ten list může obsahovat vážně cokoli, na mém třeba je toto: kreslení, psaní, jízda na kole, procházky přírodou, přemýšlení nad čímkoli, čtení, vzdělávání se, běhání, blogování, komunikace s kýmkoli, nošení obleku, prezentace myšlenek a nápadů, celkově auta, objektivní kritizování, fotografování, navrhování vzhledu, podávání životních rad

Nyní, pokud už jste si sepsali své oblíbené činnosti, začněte přemýšlet, zda některé činnosti nejde sloučit v nějakou činnost – zaměstnání.

Když jsem se já podíval na svůj seznam, ihned jsem si spojil kreslení, navrhování a auta v návrháře designu automobilů. Dále mi při spojení psaní, blogování, prezentování myšlenek a komunikace vznikl novinář. Z přemýšlení, kritiky a prezentace myšlenek jsem si utvořil kritika. Pak jsem si ještě utvořil zaměstnání jako manager firmy, malíř, poradce a spisovatel.

Jak tedy vidíte, toto lehoučké a rychlé cvičení Vám může ukázat Vaši budoucí práci, která vás bude bavit, jelikož budete dělat to, co je Vaším zájmem. Sám už se těším, až ozkouším, co které z těch mých "dokonalých" zaměstnání obnáší a co bych pro ně musel udělat a obětovat. Sice ani nevím, zda mi některé z nich bude doopravdy vyhovovat, ale kdo nic nezkusí, nic nezažije.

PΩTRIK

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek