Zen Habits

19.01.2014 07:26

Lidi se mění a je potřeba se měnit, samozřejmě tím myslím k lepšímu. Než stihneme říci teď, tak to "teď" už je minulostí a my přitom žijeme v domnění, že život je stejný. Že je stejný a my ho máme pod kontrolou. Toto je ale jen naše přání, naše iluze. Změny totiž nezastavíme, můžeme se jim akorát přizpůsobit nebo s nimi bojovat. Co si vyberete je na vás.

Můj život se začal měnit před rokem a půl a okamžiku, kdy se vše změnilo, jsem doteď vděčný. Co způsobilo tu změnu? Byla to jedna webová stránka - zenhabits.cz - na kterou jsem náhodou (nebo osudem?) narazil. Během krátké doby jsem přečetl všechny články a zamyslel se nad tím, že můj život doopravdy potřebuje změnu. 

Proč vám toto říkám? Rád bych vám totiž tu stránku či její originální podobu - zenhabits.net - doporučil. Stojí za to si sem tam jeden či dva články, které vás zajímají, přečíst a trochu zauvažovat. Je to drobnost, kterou můžete rapidně změnit svůj život. Je však jen na vás, zda se na ni podíváte, nebo ji necháte ladem...

PΩTRIK

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek